De 45 seconden presentatie
Volg vrijblijvend onze bedrijfspresentatieDe 45 seconden presentatie
Wanneer je de uren die jij slaapt, werkt en reist optelt, blijven er waarschijnlijk niet meer dan twee uur per dag over om te doen wat jij graag wilt. Dan resteert nog de vraag of jij er ook nog voldoende geld over hebt om jouw droom werkelijkheid te maken.
Don Failla leert jou met de 45 seconden presentatie een simpele manier om netwerk marketing te gebruiken om het leven vorm te geven in overeenstemming met jouw eigen dromen. Het vereist niet dat jij een verkoper bent en het zal jou ook niet veel tijd kosten.
Belangrijk om een sterk verlangen te hebben. Verlangen brengt visie!
45 Seconden die jouw leven kunnen veranderen
De “45 Seconden Presentatie die Uw Leven zal Veranderen” is een handboek en een trainingsgids, met een duidelijk stappenplan hoe men een eigen winstgevende organisatie kan opbouwen. Netwerk marketing is een methode voor het distribueren van goederen of diensten met behulp van een netwerk van onafhankelijke distributeurs. Dit handboek onthult niet alleen de geheimen, maar het verschaft ook een methode hoe men anderen mensen succesvol kan werven met behulp van de 45 seconden presentatie.
Praten kan je grootste valkuil worden. Vertel ze eenvoudig dat ze een heleboel vragen hebben en dat het systeem ontworpen is om de meeste te beantwoorden. Luisteren kost geen geld, alleen een beetje tijd!
Eerste 4 bierviltjespresentaties laten lezen, vervolgens verder… hierna begrijpt met het concept netwerkmarketing, belangrijk om open te staan voor deze methode, het bedrijf , de producten en het marketingplan.
Netwerkmarketing kan duidelijk worden via de 45 seconden presentatie
Netwerkmarketing is één van de snelst groeiende methodes (distributiemethode van de 21ste eeuw).
Mult-Level Marketing of MLM (multi level marketing) verwijst naar een systeem waar de beloningen voor het distribueren van goederen of het verlenen van diensten worden uitgekeerd aan distributeurs op meerdere niveau’s (levels).
Er zijn in principe 3 basismethoden om producten af te zetten;
- Detailhandel : supermarkt, drogist, warenhuizen,… je gaat een winkel in en koopt iets
- Directe verkoop : dit omvat doorgaans (niet altijd) o.a. verzekeringen, kookgerei, tupperware avonden,…
- Netwerkmarketing
- (Postordersysteem; al dan niet via internet, kan ook Mult-Level Marketing bedrijf zijn maar meestal behoren ze tot de categorie ‘directe verkoop’)
- (piramideverkoop; wordt verward met Mult-Level Marketing maar deze zijn illegaal. Zij zetten geen product af en houden zich ook niet bezig met een goede service te verlenen. Geen product afzetten is geen marketing. Zijn misschien wel multi-level maar geen marketing)
Wat is het verschil met direct verkoop?
Mult Level Marketing onderscheidt zich van directe verkoop en detailhandel doordat men een zelfstandig bedrijf kan uitvoeren maar dit niet alleen doet. Belangrijk is om verkoop als een logisch gevolg te beschouwen van het opbouwen van jouw organisatie. Er mislukken meer mensen dan dat er slagen, wanneer ze het andersom willen doen; zij proberen hun organisatie op te bouwen door de nadruk te leggen op verkoop. Men hoeft producten niet te verkopen. Het product moet worden afgezet, anders verdient er niemand iets.
Een netwerk creëren
Mult-Level Marketing is een netwerk creëren van mensen, een organisatie opbouwen. Via dit netwerk worden producten of diensten gedistribueerd. Detailhandel is de basis van Mult-Level Marketing. Binnen een netwerkorganisatie komt de omzet tot stand door distributeurs die de producten delen met vrienden, kennissen, buren en familieleden. Om een succesvol bedrijf op te bouwen, dient er een zekere balans te bestaan. U moet sponsoren en het concept Mult-Level Marketing onderwijzen. Veel beter om met veel distributeurs kleine hoeveelheden af te zetten dan met weinigen die veel trachten te verkopen.
Bij vrijwel alle Mult-Level Marketing organisaties is het niet nodig om grote bedragen te investeren in advertenties. Adverteren gebeurt vrijwel alleen via mond-tot-mond reclame. Hierdoor blijft er meer geld over om in de ontwikkeling van producten te steken. Daardoor ontstaat een kwalitatief beter product dan dat je in de winkel koopt. Je kan een kwalitatief hoogstaand product delen door dit simpelweg te veranderen door het andere.
Het is de bedoeling om personen te gaan sponsoren. Het is heel belangrijk dat u bereid moet zijn om anderen te helpen een eigen onderneming te bouwen. Het is de verantwoordelijkheid van de sponsor om de mensen die hij met het bedrijf laat kennis maken alles te leren wat hij erover weet. Zaken zoals hoe de producten kunnen worden besteld, hoe diverse gegevens bijgehouden moeten worden, hoe iemand moet starten, hoe men zijn eigen organisatie opbouwt en hoe vervolgens weer zijn mensen worden getraind,… Sponsoring is wat een Mult-Level Marketing organisatie doet groeien. Naar mate uw organisatie verder groeit, kom je dichter bij de financiële onafhankelijkheid en succes. U bent uw eigen baas!
Bij direct verkoopsorganisaties werkt u voor een bedrijf. Wanneer u besluit dat bedrijf te verlaten en ergens anders uw werk voor te zetten, zult u helemaal op nieuw moeten beginnen. Bij Mult-Level Marketing is het zelfs mogelijk in een ander deel van het land of zelfs in andere landen nieuwe mensen te sponsoren, zonder dat u het volume van de organisatie die u al heeft opgebouwd, zult verliezen.
Op zoen naar een extra inkomen?
Het syndroom van de niet geslaagde verkoper
Niet leren om mensen te verkopen (geen systeem directe verkoop) maar leren hoe ze moeten sponsoren en onderwijzen zo een grote, succesvolle NWM organisatie op te bouwen. Je kan enkel jezelf kopiëren als je tenminste 3 niveaus diep werkt.
Jij
Leert aan
Jan
Hoe te leren
Ria
Te sponsoren
Annet
Wanneer je Jan aan zijn lot overlaat, weet Jan niet wat hij moet doen omdat je het hem niet geleerd hebt dus eindigt het hier. Maar wanneer Jan wel leert hoe hij moet sponsoren en hij sponsort Ria, dan pas begin je jezelf te kopiëren. Maar wanneer Jan niet leert hoe hij Ria moeten leren te sponsoren, dan zal het opnieuw stuk lopen en bij haar eindigen. U moet Jan leren hoe hij Ria moet leren sponsoren. Dan kan zij op haar beurt Annet sponsoren of wie dan ook. Je bent nu 3 niveaus diep. Dus leren hoe anderen het moeten doen!!
Vier dingen die u moet doen
Stel, je gaat met je auto een reis maken. Je rijdt in de regen België uit en wilt naar het zonnige zuiden rijden. De zon in het zuiden symboliseert het bereiken van de top in uw NWM organisatie. Als je daar aankomt bent u succesvol; u bent aan de top.
Het eerste dat u moet doen is instappen en starten. Er is niemand in NWM organisatie die veel geld verdiend heeft zonder eerst te starten.
Het tweede dat u moet doen, als u deze reis maakt, is de auto volgooien met benzine en olie; gebruik de producten. Hierdoor zal je enthousiast worden. In plaats van grote sommen geld te investeren aan adverteren, wordt in NWM organisaties veel geld gestopt in de ontwikkeling van producten. Daardoor zullen deze producten vaak van hoge kwaliteit zijn.
Het derde dat u moet doen is in een hoge versnelling schakelen (3 niveau’s diep) Hoe kunt u in de vijfde versnelling komen? Door simpelweg uw mensen te leren om hun mensen in de derde versnelling te helpen, waardoor zij in de vierde versnelling zullen zitten en u in de vijfde.
Het vierde dat u moet doen is uw tijd te gebruiken om de producten te delen met de mensen die met u meerijden. Laat hen de producten uitproberen. Laat hen merken welke voordelen de producten brengen = delen met uw vrienden, familie, onbekenden,…
Case : ‘ik ken niemand die dit wil verkopen!’ Stop met zoeken naar mensen die willen verkopen! Begin met zoeken naar mensen die 500, 1000, 3000 € per maand willen verdienen zonder iedere dag ‘naar hun werk’ hoeven te gaan.
Kent u of kennen zij zulke mensen?
Uw antwoord, net als dat van hen en ook als dat van mij zal zijn; ‘ ja natuurlijk, dat wil iedereen!’
Dat zijn nu juist de mensen om mee te praten, omdat bijna iedereen wel extra geld zou willen verdienen.
Belangrijk is om je bij te scholen (HOM, Dreamteam, …)
Graven tot de harde ondergrond
Ontmoediging is 1 van de problemen waardoor een nieuwe distributeur, die door u is gesponsord, van zijn stuk kan raken, indien u er niet in slaagt deze persoon het belang te laten zien van de snelle start!!! Daarom kunnen we niet genoeg benadrukken dat zij pas de maanden gaan tellen, vanaf het moment dat zij de trainingsperiode achter de rug hebben, ongeacht hoelang dit voor sommigen kan duren.
!! de enige verliezers zijn zij die stoppen! Vb wedstrijd